FAQs

Frequently Asked Questions

is jouw bestelling na 5 werkdagen nog niet binnen?
Of is er iets mis met jouw bestelling, zoals een beschadiging?
Neem dan contact op met winkel via 038-2309758 of per mail op info@kootuur.nl

Je kunt je bestelling betalen met ideal of met Creditcard.

Alle prijzen zijn inclusief btw, de prijzen per item in je winkelmand zijn bindend.
Ook wanneer deze verschilt met de prijs elders aangegeven in de webshop.

Je besteldatum is je aankoopdatum en dus bindend voor de retour termijn.

Zodra je pakketje is verstuurd ontvang je van ons per mail het track & trace nummer zodat jij zelf je pakket kan volgen. (Check voor de zekerheid altijd even je spam en voeg ons toe aan je adresboek)
Meestal is een pakketje 2, tot maximaal 5 werkdagen onderweg.

Soms komt het helaas voor dat je bestelling of een deel daarvan retour moet, meld je retour aan via info@kootuur.nl. je ontvangt dan van ons het volledige retour protocol & formulier.

Wat is sowieso belangrijk om te weten:

Retouren dienen sowieso binnen 8 dagen weer verstuurd te zijn naar ons winkeladres.
De kosten van een retour zending zijn altijd voor eigen rekening.
Uiteraard kunnen we beschadigde of gedragen items niet retour nemen, ook items waar de kaartjes vanaf zijn kunnen niet retour.

Zodra wij je retour in goede orde hebben ontvangen storten we het geld terug op je rekening dit kan tot max 5 werkdagen duren.

Uiteraard mag je ook je retour zelf naar onze winkel brengen, we nemen dan graag het pakketje aan.
Wel storten we alsnog het geld terug op je rekening.

Geniet van die momenten en kom snel weer bij ons langs voor on of offline stijladvies!

je bestelling wordt op werkdagen dezelfde dag nog verstuurd mits voor 16:00 besteld

Bestel je na 16:00 dan wordt je pakket de volgende werkdag verstuurd.

Vanaf €75,- bezorgen we gratis binnen Nederland, bij een lagere besteding worden er €6,95 verzendkosten gerekend. Je kan je bestelling ook ophalen in de winkel, dit is uiteraard kosteloos.